ساکشن روغن موتور تک منظوره ایرانی گلکسی در انواع بادی، بادی برقی، ساکشن یا مکنده روغن تمام برقی ساخته شده است. ساکشن بادی متکی به کمپرسور است و از طریق فشار باد ایجاد خلع میکند، ساکشن روغن موتور نیمه بادی عمل ساکشن را از طریق پمپ برقی ولی تخلیه روغن سوخته داخل مخزن از طریق فشار باد انجام میدهد و نهایتا ساکشن تمام برقی تمامی مراحل را با پمپ برقی انجام میدهد.
ساکشن روغن موتور دارای محفظه ای شفاف یا همان فانوس است که درجه بندی شده و شاجص درجه آن لیتر است، روغن کثیف مکیده شده از داخل موتور را کاربر میتواند از درون فانوس مشاهده کند تا متوجه شود که موتور چقدر روغن کم کرده و یا تتمه روغن داخل کارتل مانده باشد.
هنوز در اغلب تعمیرگاههای شاهد تخلیه روغن موتور از طریق پیچ کارتل میباشیم ولی اینکار برای خودروهای قدیمی امکان پذیر است ولی خودروهای جدید با وجود دسترسی سخت و یا عدم تعبیه پیچ کارتر تخلیه روعن، اجبارا مبایست با دستگاه ساکشن انخام شود.